همانطور كه ميدانيد در اين دوره و زمانه ساختمانهاي تجاري بسياري ساخته شدند و شما در هر منطقه حداقل ۵ تا ۱۰ ساختمان تجاري را ميتوانيد ببينيد كه مانند قارچ سر از زمين درآوردهاند!
اما نكتهاي كه خيلي از مالكان ساختمانهاي تجاري آن را ناديده گرفتهاند نماي اين ساختمان هاست كه تاثير خيلي زيادي در جلب توجه مشتريان دارد.
با اينكه بسياري از برندهاي معروفي كه ميشناسيم در اكثر مجتمعهاي تجاري نمايندگي دارند اما برخلاف تصوري كه احتمالا الان داريد همهي نمايندگيها به يك اندازه مشتري ندارند و مهمترين دليل آن ميتواند نماي مجتمع باشد كه طراحي جذابي ندارند.
حالا شما هم اگر ميخواهيد كه سود خوبي از ساختمان تجاري خود به جيب بزنيد بهتر است كه نماي ساختمان تجاري خود را به گونه اي طراحي كنيد كه نظر مشتريان را جلب كند.
پركاربردترين متريالهايي كه براي ساخت نماي ساختمانهاي تجاري كلاسيك استفاده ميشود سنگ تراورتن است.
حالا همين سنگ تراورتن معروفي كه از آن صحبت ميكنيم تنوع رنگي زياد و قيمت هاي متنوعي دارد كه شما را در انتخابتان گيج ميكند.
مثلا سنگ تراورتن سفيد شياردار با يك قيمت و سنگ تراورتن كرم ساده با قيمتي ديگر در بازار موجود است، كه شايد در نگاه اول انتخاب بين اين دو براي شما ساده به نظر برسد اما از ديد ما كه متخصص اين نما هستيم تفاوت بسياري وجود دارد.
از معروفترين نماهاي تجاري شيشهاي نماي باغ كتاب تهران است.
اكثر مردم باغ كتاب را با مجسمههاي داستاني جذابي كه در آن وجود دارد ميشناسند اما جالب است كه بدانيد از ديد يك معمار باغ كتاب به نماي تجاري شيشه اي خاصي كه دارد معروف است.
حالا شايد برايتان عجيب به نظر برسد كه همين نماي به ظاهر ساده در مراحل اجرايي دمار از روزگار مهندسان درآورده است.
اما اگر از ما ميشنويد هيچگاه به خاطر اجراي سخت بي خيال اين نما براي ساختمان تجاري خود نشويد!
همچنين يكي از جذابترين آپشنهايي كه ميتوانيد به نماي تجاريتان اضافه كنيد؛ استفاده كردن از نماي اسكاي لايت است كه ما به تمامي مشتريان نماي تجاري خودمان پيشنهادش ميكنيم!
نماي اسكاي لايت در حقيقت همان سقف شيشهايست كه در طبقات آخر بسياري از مجتمعهاي تجاري احتمالا به چشمتان خورده است.
- یکشنبه ۱۵ فروردین ۰۰ ۱۸:۳۸
- ۶۳ بازديد
- ۰ نظر