طراحي نماي فروشگاه

رودي فروشگاه شما بيانيه اي به خريداران شما مي دهد. اين آهنگ براي محصولات و خدمات شما تعيين مي كند و همچنين آب نبات چشم فريبنده اي را براي جذب مشتري براي ورود به فروشگاه فراهم مي كند. يك نماي جذاب و جذاب خريداران را وادار به تعجب در مورد محصولات شما مي كند و آنچه را پيدا مي كنند پيش بيني مي كند ، اما ويترين فروشگاه نبايد بر محصولات شما چيره شود. تعدادي از شركت ها نماي فروشگاه هاي بسته بندي شده را به فروش مي رسانند ، اما به جاي خريد ساده كيت ، ايجاد يك ويترين از ابتدا براي مطابقت با محصولات يا خدمات تجاري شما با حضور معماري فروشگاه شما ، هنر و معماري را با تجارت تركيب مي كند. و استخدام يك معمار حضور حرفه اي در پروژه را فراهم مي كند.

يك كپي از كدهاي ساختمان تابلوهاي محلي تهيه كنيد. اكثر مناطق شهرداري بر اساس درصدي از نماي ساختمان ، قوانيني را تنظيم مي كنند كه اندازه تابلو را تنظيم مي كند و در برخي مناطق محدوديت هايي در تنظيم روشنايي تابلو وجود دارد. علامت گذاري در مناطق شهرستان اغلب علائم بزرگتري را مجاز مي داند ، اما جوامع داراي ميثاق هاي دقيق تنظيم شده يا قوانين محلي محلي محله ، رنگ علائم و روش تابلو را به ويترين فروشگاه شما محدود مي كنند. براي جلوگيري از مشكلات احتمالي در تأييد علائم توسط سازمان هاي جامعه يا بازرسان شهرستان و شهرستان ، با محدوديت ها مشورت كنيد.

 

 ويترن فروشگاه خود را اندازه بگيريد و از جزئيات و ويژگي هاي فعلي ، از جمله پنجره ها و درهاي شيشه اي ، يك نقشه دقيق تهيه كنيد. از مبلغي كه مي خواهيد در ساخت نماي منحصر به فرد خود سرمايه گذاري كنيد ، بودجه اختصاص دهيد.

با خواندننسخه هايي از كتاب هاي طراحي تجاري و كپي برداري از مجلات معماري ، درباره جزئيات جالب معماري تحقيق كنيد. تعدادي از سايت هاي آنلاين الهام گرفته از عناصر احتمالي طراحي تجاري براي ادغام در ويترين فروشگاه شما از سراسر جهان (نگاه كنيد به منابع). از عناصر طراحي كه با شما صحبت مي كنند به عنوان جالب و غيرمعمول كپي كنيد. به طرح ويترين فروشگاه خود نگاه كنيد تا عناصر طراحي را به عنوان بخشي از نما تصور كنيد.

 

4

براي تحقق بخشيدن به طرح تخيل خود ، يك معمار مجاز را استخدام كنيد. درباره طرح ها و نسخه هاي خود از عناصر طراحي انتخاب شده براي ويترين فروشگاه خود بحث كنيد. با معمار خود بازبيني كنيد: محدوديت هاي منطقه بندي شهرستان و منطقه ، جبهه كنوني و بودجه شما براي اينكه متخصص بتواند دستورالعمل هاي پروژه را رعايت كند. براي ساخت و ساز متناسب با مشاغل و خدمات خود رنگ هايي را انتخاب كنيد. پس از اتمام طراحي ، درخواست پروانه هاي ساختماني را بدهيد. قبل از شروع تغييرات در ويترين فروشگاه قديمي ، تأييد كنيد كه نقشه نماي فروشگاه شما مطابق با قوانين منطقه بندي محلي است.

 

5

شروع به ساخت نماي ويترين خود كنيد. اگر كالايي را به نمايش گذاشته ايد ، در داخل فروشگاه خود آماده سازي كنيد تا وسايل را از آسيب هاي ساختماني محافظت كنيد. هنگامي كه خدمه ساختمان نماي جديد را به پايان رساندند ، بازرسي توسط بخش ساختمان محلي يا شهرستان ترتيب دهيد. پس از تأييد نهايي ساخت ، ترتيب افتتاح مجدد بزرگ ، يا افتتاحيه فروشگاه اگر فروشگاه جديد است ، از نماي جالب فروشگاه شما باشد. از مطبوعات محلي دعوت كنيد تا رويداد را پوشش دهند و ويترين فروشگاه جديد را در تبليغات ، وب سايت يا وبلاگ شركت خود قرار دهيد.

 

 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.